A GTA III, a Vice City után a San Andreas-hoz is nagyon sok mod készült. Kezdve az egyszer?bb skinekt?l, a házokon át a járm?vekig. Most a járm?vekkel kezdve belesüllyedünk a modok feltelepítésének "szakmájába" (már ha ezt lehet annak nevezni).
Véleményem szerint a San Andreas járm?ves moddingolásához a GTA Garage Mod Manager (továbbiakban GGMM) program rendelkezik a legegyszer?bb és legáttekinthet?bb kezel?felülettel. A könnyedébb megérthet?ség érdekében képekkel illusztrálva olvasható a cikk.
1. A GGMM telepítése
Csomagoljuk ki a "ggmm.rar" tömörített fájlt. Ezután egyszer?en másoljuk át a "GGMM.exe" és a "GTAINTERFACE.dll" fájlt a San Andreas könyvtárába (San Andreas alapértelmezett könyvtára: "C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas").
2. A GGMM elindítása
A másolás után indítsuk el a "GGMM.exe" fájlt, ami egyben a GGMM f? indítófájlja. Miután elindítottuk, kattintsunk a felül látható "Installer" gombra, majd a legördül? sávban a "Manual mod installer" gombra.
3. Jármű? fizikai tulajdonságainak beállítása
A megjelent ablakban található táblákat töltsük fel a kiválasztott járm? "olvassel.txt" fájljában lév? adatokkal.
A "DFF Model" és a "TXD Textures" tábláihoz a járm? csomagolt fájljában található .dff és .txd fájlt kell megadni.
A táblákba töltött adatokról többet, kés?bbi számban fogtok megtudni.
4. Jármű? telepítése
Miután az összes lehetséges adatot megadtuk a telepít?nek, nyomjuk meg a jobb alsó sarokban található "Install" gombot. Ekkor a program kicseréli a régi járm? modelljét és textúráit az újéval, illetve felülírja a fizikai tulajdonságait is.
A sikeres telepítés után a folyamattábla alján a "Done!" szöveg lesz olvasható. Ezután megnyomhatjuk az "Exit" gombot, amellyel kilépünk a telepítésb?l.
5. Az új jármű? megtekintése a GGMM-rel
A telepítés véget ért. Az újonan telepített járm?vet megnézhetjük 3D-ben a GGMM segítségével. A járm?vek neve alatt található mez?be írjuk be a felülírt járm? nevét. Így megjelenik az új járm?, és egyszer? egérmozgatással mozgathatjuk, görgetéssel pedig közelebbr?l is megtekinthetjük azt. A járm? modellje alatt található gombokkal megnézhetjük a fizikai tulajdonságait is, milyen az "Wireframe" (modellhálós), "Damaged" (összetört) állapotban.
Remélem érthető volt mindenki számára a GGMM használata:D (EZT A SZÖVEGES DOKUMENTUMOT NEM ÉN ÍRTAM)