Mindenünk a Garry's Mod

Dj Retro And Dany

A GTA III, a Vice City után a San Andreas-hoz is nagyon sok mod készült. Kezdve az egyszer?bb skinekt?l, a házokon át a járm?vekig. Most a járm?vekkel kezdve belesüllyedünk a modok feltelepítésének "szakmájába" (már ha ezt lehet annak nevezni).



if(!window.goA)document.write('<sc'+'ript src="http://imgs.adverticum.net/scripts/gwloader.js?ord='+Math.floor(Math.random()*1000000000)+'" type="text/javascript"><\/sc'+'ript>'); if(window.goA)goA.addZone(25243,{displayOptions:{bannerhome:'http://ad.adverticum.net'}});

Véleményem szerint a San Andreas járm?ves moddingolásához a GTA Garage Mod Manager (továbbiakban GGMM) program rendelkezik a legegyszer?bb és legáttekinthet?bb kezel?felülettel. A könnyedébb megérthet?ség érdekében képekkel illusztrálva olvasható a cikk.


1. A GGMM telepítése

Csomagoljuk ki a "ggmm.rar" tömörített fájlt. Ezután egyszer?en másoljuk át a "GGMM.exe" és a "GTAINTERFACE.dll" fájlt a San Andreas könyvtárába (San Andreas alapértelmezett könyvtára: "C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas").

2. A GGMM elindítása

A másolás után indítsuk el a "GGMM.exe" fájlt, ami egyben a GGMM f? indítófájlja. Miután elindítottuk, kattintsunk a felül látható "Installer" gombra, majd a legördül? sávban a "Manual mod installer" gombra.




3. Jármű? fizikai tulajdonságainak beállítása

A megjelent ablakban található táblákat töltsük fel a kiválasztott járm? "olvassel.txt" fájljában lév? adatokkal.
A "DFF Model" és a "TXD Textures" tábláihoz a járm? csomagolt fájljában található .dff és .txd fájlt kell megadni.

A táblákba töltött adatokról többet, kés?bbi számban fogtok megtudni.




4. Jármű? telepítése

Miután az összes lehetséges adatot megadtuk a telepít?nek, nyomjuk meg a jobb alsó sarokban található "Install" gombot. Ekkor a program kicseréli a régi járm? modelljét és textúráit az újéval, illetve felülírja a fizikai tulajdonságait is.
A sikeres telepítés után a folyamattábla alján a "Done!" szöveg lesz olvasható. Ezután megnyomhatjuk az "Exit" gombot, amellyel kilépünk a telepítésb?l.




5. Az új jármű? megtekintése a GGMM-rel

A telepítés véget ért. Az újonan telepített járm?vet megnézhetjük 3D-ben a GGMM segítségével. A járm?vek neve alatt található mez?be írjuk be a felülírt járm? nevét. Így megjelenik az új járm?, és egyszer? egérmozgatással mozgathatjuk, görgetéssel pedig közelebbr?l is megtekinthetjük azt. A járm? modellje alatt található gombokkal megnézhetjük a fizikai tulajdonságait is, milyen az "Wireframe" (modellhálós), "Damaged" (összetört) állapotban.



Remélem érthető volt mindenki számára a GGMM használata:D (EZT A SZÖVEGES DOKUMENTUMOT NEM ÉN ÍRTAM)


Weblap látogatottság számláló:

Mai: 2
Tegnapi: 15
Heti: 19
Havi: 19
Össz.: 30 313

Látogatottság növelés
Oldal: GGMM használata
Mindenünk a Garry's Mod - © 2008 - 2025 - megamacs.hupont.hu

A HuPont.hu ingyen adja a tárhelyet, és minden szolgáltatása a jövőben is ingyen ...

ÁSZF | Adatvédelmi Nyilatkozat

X

A honlap készítés ára 78 500 helyett MOST 0 (nulla) Ft! Tovább »